مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-02سياسي

هیچ ضرورتی بالاتر از شبکه شدن گروه های جهادی نیست 


یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هیچ ضرورتی بالاتر از شبکه شدن گروه های جهادی نیست، گفت: اگر به درستی به هم زنجیره نشویم نمی توانیم از توان و نیروی خود استفاده کنیم و ضربه می خوریم، - بنابراین باید یکی از معیارهای کار جهادی را هماهنگی و هم افزایی قرار دهیم.

حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع در همایش تجلیل و تکریم از خدمتگزاران و جهادگران استان اصفهان که پیش از ظهر امروز (پنجشنبه_11 آذرماه) در حرم زینبیه اصفهان برگزار شد، با تاکید بر اینکه هرکدام از ما باید فرهنگ مواسات را در خود نهادینه کنیم، اظهار کرد: اغلب ما فعالیت سنگین جهادی می کنیم و بعد از آن خسته می شویم، درحالی که کارهای جهادی هنوز آنگونه در فرهنگ عمومی ما نهادینه نشده تا هر روز و هر لحظه خود را ملزم به مواسات بدانیم.

وی با بیان اینکه نداشتن یک شبکه منسجم و خودجوش که گرفتار بروکراسی و ساختارهای پیچیده نباشد باعث شده کارهای جهادی با یکدیگر تداخل پیدا کند، گفت: در این شرایط می بینیم که جایی کاری انجام نشده و جایی ازدحام امکانات داریم.

چند محله شناخته شده که تا اسم فقر و آسیب را می بریم از آنها اسم می برند، در حالی که باید با استفاده از تمام ظرفیت و با مهندسی دقیق، کل عرصه پوشش داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ ضرورتی بالاتر از شبکه شدن گروه های جهادی نیست 

هیچ ضرورتی بالاتر از شبکه شدن گروه های جهادی نیست